Lankstumas ir jo lavinimas: lankstumo lavinimas pilateso metodu

Eglė Patamsytė
2018
Vitae Litera

Eglė Patamsytė – sveikos gyvensenos ir fizinio aktyvumo specialistė, pilateso (Body Control Pilates®, UK) licenzijuota mokytoja, struktūrizuotų fizinių pratimų programos „Patogus kūnas“ bendraautorė, straipsnių apie fizinį aktyvumą, sveiką mitybą ir sveiką gyvenseną įvairiuose žurnaluose autorė, sportinės gimnastikos sporto meistrė. Daugelį metų domisi stuburo ligų ir nugaros skausmų etiologija, kūno šerdies raumenų treniravimu. Kuria „protingas“ mankštas ir efektyvias programas, skirtas žmogaus fizinių savybių lavinimui.

  • Ką reikia daryti, norint tapti lankstiems?
  • Kodėl nelankstiems žmonėms taip dažnai skauda nugarą?
  • Kokia lankstumo lavinimo nauda?
  • Ar galima išlavinti lankstumą bet kokiame amžiuje?
  • Ar visada fiziškai aktyvūs žmonės yra lankstesni už fiziškai pasyvius?
  • Kokios treniruotės geriausiai tinka lankstumui lavinti?

Į šiuos ir dar daugelį klausimų rasite atsakymus šioje knygoje „Lankstumas ir jo lavinimas. Lankstumo lavinimas pilateso metodu“.

Komentarai