Kūrybinė erdvė

Šiaulių apskrities Povilo Višinskio viešoji biblioteka kviečia vaikus ir jaunuolius į Kūrybinę erdvę, įsikūrusią bibliotekos III aukšte, kur galima išbandyti įvairias technologijas, įgyvendinti savo svajonių projektus ir smagiai praleisti laiką.

Kiekvieną pirmadienį, antradienį ir ketvirtadienį 16–19 val. Kūrybinė erdvė atvira vaikams ir jaunimui be registracijos.

15.00–16.00 val. vyksta edukaciniai užsiėmimai iš siūlomų programų. Edukaciniuose užsiėmimuose dalyvauja iki 10 asmenų grupės. Pageidautina, kad dalyviai būtų ne jaunesni nei 7 m. amžiaus. Registracijos forma į edukacinius užsiėmimus.

Skirtingomis dienomis vyks 3 skirtingi užsiėmimai, apimantys įvairias technologinio raštingumo sritis.

Pirmadieniais – Virtualios realybės kūrimas „CoSpaces“ programa.

„Sukurk savo virtualios realybės istoriją!“

Trukmė: 3 užsiėmimai po 1 val.

Gruodžio 10 ir 17 dienomis. 15.00–16.00 val.

Būtina registracija!

Turinys:

  1. Išsirink arba sukurk savo istoriją.
  2. Pastatyk virtualią erdvę „CoSpaces“ programa.
  3. Sukurk animacijas programuodamas.
  4. Įgarsink istoriją.
  5. Mėgaukis istorija vaikščiodamas erdvėje su VR akiniais.

 

Antradieniais – LEGO robotų konstravimas ir programavimas.

„LEGO robotika“

Išmok konstruoti ir programuoti robotus.

Trukmė: 3 užsiėmimai po 1 val.

Gruodžio 11 ir 18 dienomis. 15.00–16.00 val.

Būtina registracija!

Turinys:

  1. Sukonstruok savo robotą ir užprogramuok jį atlikti paprastas užduotis.
  2. Suprask, kaip veikia LEGO roboto jutikliai ir varikliai.
  3. Išmok programuoti robotus su komandiniais blokais.
  4. Užprogramuok robotą atlikti sudėtingą užduotį. Išmok spręsti problemas, su kuriomis susiduria marsaeigių robotų kūrėjai.
  5. Varžykis su draugais LEGO robotukų sumo imtynėse.

 

Ketvirtadieniais – 3D grafikos objektų kūrimas.

„3D grafika“

Išmok projektuoti 3D modelius, spausdinti 3D spausdintuvu!

Trukmė: 2 užsiėmimai po 1 val.

Gruodžio 13 ir 20 dienomis. 15.00–16.00 val.

Būtina registracija!

Turinys:

  1. Sumodeliuok ir atsispausdink 3D objektą („Tinkercad“ ir kt. programos).
  2. Sukurk 3D objektą su 3D pieštuku.