Kas yra Šiaulių apskrities Povilo Višinskio viešoji biblioteka?
- Titulinis
- Kas yra Šiaulių apskrities Povilo Višinskio viešoji biblioteka?
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms,
kuriems yra sunku suprasti ir perskaityti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda žmonėms
sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
Daugiau informacijos rasite čia:
https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/
Kas yra parašyta šiame tekste?
Šiame tekste yra parašyta:
-
Kas yra biblioteka?
-
Ką reikia daryti, jeigu norite skaityti bibliotekos knygas?
-
Ką daryti, jeigu norite pasiskolinti knygą į namus?
-
Kaip grąžinti knygas atgal į biblioteką?
-
Ką dar galima veikti bibliotekoje?
- Kur yra biblioteka?
-
Kada biblioteka dirba?
![]() |
Jeigu turite klausimų, galite:
• mums paskambinti. |
![]() |
• parašyti elektroninį laišką. Mūsų elektroninis paštas yra bibl@savb.lt |
https://www.freepik.com/ nuotraukos
Biblioteka yra vieta, kurioje galite:
|
|
![]() |
Biblioteka taip pat yra vieta, |
Bibliotekoje skaito vaikai ir suaugusieji: |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeigu Jūs norite skaityti bibliotekos knygas, 1. Jūs turite ateiti į registratūrą.
|
![]() |
2. Tada Jūs turite, bibliotekos darbuotojui,
|
![]() |
3. Tada bibliotekos darbuotojas |
4. Kai bibliotekos darbuotojas Jus užregistruos, |
![]() |
Jeigu norite iš bibliotekos pasiskolinti knygas, |
![]() |
Jeigu turėsite klausimų, |
Svarbu, kad:
|
|
|
![]() |
Jeigu knygas norite grąžinti atgal į biblioteką,
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Knygų grąžinimo aparatą gali rasti prie:
|
![]() |
|
Bibliotekoje taip pat vyksta:
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Jeigu norite sužinoti,
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Pavyzdžiui, kompiuteryje Jūs turite dokumentą.
|
![]() |
Internetas bibliotekoje yra nemokamas.
|
![]() |
Bibliotekoje taip pat yra sensorinis kambarys.
galite eiti į sensorinį kambarį. Jeigu norite eiti į sensorinį kambarį, |
![]() |
Bibliotekos pastatas yra Aušros alėjoje.
|
![]() |
Biblioteka dirba nuo 10 valandos ryto
Šeštadienį biblioteka nedirba.
Biblioteka prieš šventes dirba
|
Tekstą parengė informacijos specialistas Tomas Pauliuščenka