Kompiuterinį žaidimą „Žandarai už durų“ išbandė Meškuičių gimnazistai

Edukacinis užsiėmimas
2022-05-04 / 2022-05-04
Biblioteka

2021 m. biblioteka inicijavo projektą „Virtualus pabėgimo kambarys „Žandarai už durų“, kurio metu kartu su profesionalais buvo sukurtas ir suprogramuotas kompiuterinis edukacinis pabėgimo kambario žaidimas „Žandarai už durų“, supažindinantis žaidėjus su Povilo Višinskio asmenybe, jo nuveiktais darbais ir XIX–XX a. Lietuvos kultūriniu ir istoriniu kontekstu.

Šiais metais kompiuterinis žaidimas bus išbandytas su projekte dalyvaujančiomis mokyklomis ir bibliotekomis. Gegužės 4 dieną įvyko pirmasis žaidimo turnyras, kuriame susirungė Šiaulių rajono Meškuičių gimnazijos I klasės mokiniai. Mokiniams teko gerokai pasukti galvas bandant įveikti žaidimo galvosūkius ir įvykdyti pagrindinę žaidimo misiją – surinkti visus reikalingus dokumentus ir surasti kambario durų raktą. Pabėgimo kambario užduotis greičiausiai įveikė Austėja Gramailaitė. Jai prireikė 24 min. 35 sek. pabėgti nuo įsiutusių caro žandarų.

Žaidimui pasibaigus, gimnazistai sužaidė ir virtualią viktoriną, kurios metu parodė, kokių žinių įgijo žaisdami kompiuterinį žaidimą. Geriausieji ir greičiausieji neliko be dovanų!

Dėkojame Šiaulių rajono Meškuičių gimnazijai už bendradarbiavimą ir nekantraujame išbandyti žaidimą su dar septyniomis Šiaulių ir Telšių regiono mokyklomis ir bibliotekomis. Įdomu, kas bus visų greičiausias?

Kristinos Dagienės nuotr.

Komentarai

Skip to content