Žaidimo „Žandarai už durų“ turnyrai Šiaulių ir Telšių regione

Edukacinis užsiėmimas
2022-06-22 / 2022-06-22
Biblioteka

Gegužės ir birželio mėnesiais vyko kompiuterinio žaidimo „Žandarai už durų“ turnyrai, kuriuose dalyvavo aštuonios Šiaulių ir Telšių regiono mokyklos ir bibliotekos: Šiaulių r. Meškuičių gimnazija, Radviliškio r. Šeduvos gimnazija, Plungės r. Liepijų mokyklos Platelių skyrius, Šiaulių universiteto gimnazija, Telšių r. savivaldybės Karolinos Praniauskaitės viešoji biblioteka, Plungės r. savivaldybės viešoji biblioteka, Pakruojo r. savivaldybės Juozo Paukštelio viešoji biblioteka ir Joniškio r. savivaldybės Jono Avyžiaus viešoji biblioteka.

Turnyrų metu kompiuterinį žaidimą išbandė net 148 jaunuoliai. Jie tarpusavyje varžėsi, kuris greičiausiai įveiks visas žaidime esančias užduotis ir galvosūkius bei pabėgs nuo caro žandarų, besirengiančių suimti Povilą Višinskį už lietuvybės idėjų sklaidą spaudos draudimo laikotarpiu. Žaidimo įveikimo vidurkis – apie 20 min. Greičiausiai iš visų jaunuolių kompiuterinį žaidimą įveikė Pakruojo r. savivaldybės Juozo Paukštelio viešosios bibliotekos skaitytoja Miglė, kuriai prireikė 16 min. ir 29 s., kad sėkmingai įveiktų visas užduotis.

Specialiais bibliotekos prizais apdovanoti kiekvienos projekte dalyvavusios mokyklos ir bibliotekos dalyviai, greičiausiai išsprendę visus galvosūkius.

Tam, kad žaidimas neliktų tik linksmybe, mokiniams teko pamiklinti smegenis ir sprendžiant virtualią „Kahoot“ viktoriną, kurioje pateikti klausimai, susiję su žaidime esančia informacija apie Povilą Višinskį, XIX a. pabaigos Lietuvos kultūrinį ir literatūrinį gyvenimą. Taip mokiniai galėjo pagilinti savo žinias ir pasitikrinti, ką naujo sužinojo žaisdami žaidimą.

Žaidimą išbandę mokiniai džiaugėsi patyrę azartą rungtyniaudami tarpusavyje, kai kurie net žaidė žaidimą keletą kartų, siekdami pagerinti savo rekordą. Žinoma, rekordas pagerintas – Šiaulių universiteto gimnazijos mokinys, žaisdamas žaidimą antrą kartą, visas užduotis sugebėjo įveikti per 4 min. ir 35 sekundes!

Džiugu, kad visos projekte dalyvavusios ugdymo įstaigos ir bibliotekos ypač aktyviai įsitraukė į turnyrų organizavimą, noriai bendradarbiavo – darbuotojai patys išbandė žaidimą, aiškinosi jo veikimo principus, sprendė visus galvosūkius ir, žinoma, pateikė atsiliepimų, leisiančių plėsti ir turtinti šią idėją ateityje.

Norėdami išbandyti kompiuterinį žaidimą, spauskite šią nuorodą:

Virtualus žaidimas „Žandarai už durų“

 

Projektą finansuoja Lietuvos kultūros taryba.

Komentarai

Skip to content